"Sam jesteś fajny!" - Mruczek
Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Ogłoszenie
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Autor
Wiadomość
Wysłany: 2024-09-08, 20:50   

Masz jakiegoś moda na europejskie znaki drogowe? :O
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-09, 11:54   

Doodoxing napisał/a:
Masz jakiegoś moda na europejskie znaki drogowe? :O


Nie, to są domyślne znaki, gdy przy tworzeniu miasta wybierze się styl europejski.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-09, 12:06   

Ciekawe jak bardzo urozmaicone są te znaki. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-09, 12:28   

Chyba są znaki pionowe związane z ograniczeniami prędkości, skrzyżowaniami i parkingami, ale może o czymś jeszcze nie pomyślałem.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-18, 12:31   

Wygląda na to, że na kluczowe funkcje jeszcze sobie poczekamy: https://store.steampowered.com/news/app/949230/view/7373044403862069994

Asset editor: nie wiadomo, kiedy będzie
Darmowe DLC z assetami: przesunięte na czwarty kwartał 2024
Wersja konsolowa: nie wiadomo, kiedy będzie

Takie rzeczy jak rowery to nawet wzmianki nie ma. xD
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-26, 12:28   

Mam nadzieję, że dożyjesz do czasów dodania edytora assetów. D:

Ale kinda feels familiar. Stardew Valley 1.6 też nie wiadomo kiedy wyjdzie na telefony i na konsole, o ile w ogóle wyjdzie. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-01-15, 17:11   

Mamy styczeń 2025 i nadal ziobro rowerów oraz edytora assetów. :428:
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-02-25, 22:50   

Rowerów i edytora assetów oczywiście nadal nie ma. :39:

Za to znalazłem spoko komentarz, z którym się zgadzam.

0pyrophosphate0 napisał/a:
A lot of people get bogged down in specifics, with this or that broken mechanic or missing feature, but I'm a lot more concerned about the bigger picture with this game, how it seems like they had no core vision for what the game was supposed to be. But there's one particular thing I thought about today... it's like they learned absolutely nothing from CS1.

CS1 introduced one real, substantial mechanic that, as far as I'm concerned, should be a mainstay in the genre going forward, namely the ability to draw out an arbitrary district, fill that district with the relevant buildings and objects, and have that district be treated as essentially one building. You can draw out whatever shape of park that you want, or university, or airport, and the game will actually use them as a park, university, airport, etc.

Why is this basic mechanic not represented in CS2 at all? We already have park benches, fountains, lamp posts, and all of that as props, and we already have the ability to lay out very specific shapes of districts, why is this not the foundation of how parks work? How did they come up with the concept for Park Life and not think "this is the only way that parks should work from now on"? How was this not immediately added to the requirements for the sequel?

Some people might not want to create their own park all the time? Great, make some premade park designs that are (behind the scenes) ploppable park districts that we can then customize or expand if we want to. Do the same for airports and universities, and hell, throw in hospitals, fire stations, schools, etc. I'm not saying they need to include all the parts for zoos and theme parks and shit, I'm saying the basic mechanic should be present, at the very least, if not more tightly woven into how the game works and expanded in functionality.

Things like this are why I feel like they just tried to make CS1 again instead of building any kind of real platform for the future.

Źródło
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-02-26, 15:10   

Ta historia z rowerami i z edytorem assetów przypomina mi z deka historię ze słynną aktualizacją endu w Minecrafcie. :P
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-05-24, 14:38   

kenex napisał/a:
Mamy styczeń 2025 i nadal ziobro rowerów oraz edytora assetów. :428:


Mamy maj 2025 i nadal ziobro powyższych. :47:

Podejrzewam, że infrastrukturę rowerową prędzej wybuduję w Junxions i Brickadii niż tu. xD
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-05-24, 15:18   

Edytor assetów... cóż szkodzi obiecać :7:
1254 7854 :D
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-05-25, 20:21   

Co zostanie dodane pierwsze? Rowery do Cities Skylines 2 czy aktualizacja endu do Minecrafta?
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-05-28, 23:57   

Kolejne opóźnienia i opóźnienia. O najbardziej wyczekiwanych rzeczach nawet nie wspomnieli. Żenada.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/free-patch-and-updated-plans.1760205/

To strasznie frustrujące, że nie ma obecnie zbytnio alternatywy, by zaspokoić moje potrzeby. City builderów trochę jest, ale zwykle są oparte na prostej siatce i kładą niewielki nacisk na drogi oraz urbanistykę. Oby zapowiedziane Junxions nie zawiodło.

:47: :47: :47: :47: :47:
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-05-29, 00:24   

TetraDax napisał/a:
On another note - I do wonder how many people who have paid for the Ultimate Edition will never get to experience what they paid for because they have since died in the 2 years of delays. Just statistically, it has to be in thousands, right?


Dobre pytanie. xD
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-14, 18:47   

https://www.gry-online.pl...tala-ze/z32dd90

Nawet tutaj piszą o tym jak bardzo twórcy zalegają z w/w nowościami. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-15, 14:34   

Nowy patch klasycznie wielu ludziom rozwalił grę. Szczególnie zabawna jest ta historia, w której użytkownik dostał dostęp do DLC, które jeszcze nie miało premiery, co ciągle powoduje u niego wywalenie z gry.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-17, 15:58   

Serio k*rwa? Czy oni mają rozum i godność człowieka? Wyczekiwane rzeczy jak edytor assetów czy rowery pojawią się dopiero po DLC przesuniętym na końcówkę tego roku. I nawet nie wiadomo, jak długo "po".

https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/quays-piers-1-3-3f1-patch-notes.1767357/post-30452796

Dobre podsumowanie:
TripleAgent napisał/a:
So to be clear, the work on the asset editor that was promised to us at launch was paused to work on the DLC that's already a year overdue and just got delayed again?
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-17, 16:13   

Czytając o załatanych bugach i dodanych bugach z każdym patchem coraz mocniej dochodzę do wniosku, że symulowanie każdego mieszkańca z osobna to był błąd.

Miałem rację na MiauBlogu. Więcej: https://mruczek.wiki/Blog:Symulowanie_wszystkich_mieszka%C5%84c%C3%B3w_w_city-builderach_to_b%C5%82%C4%85d%3F

Naprawienie tego bałaganu wydaje się nierealne. Kilku miesięcy trzeba, by naprawić fakt, że klienci nie płacą za kupione towary, psując balans gospodarki itp.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-19, 23:23   

Niech Junxions szybciej wychodzi, bo co wracam do tej gry, to spędzam kupę czasu na doprowadzeniu jej do optymalnego stanu, by po chwili faktycznego grania stwierdzić, że jednak mi się nie chce. Ani to wybitny city painter (brak edytora assetów i rowerów, problemy z drogami), ani tym bardziej strategia ekonomiczna (zabugowana symulacja).

Bez modów gra jest bardzo męcząca, a z modami co chwila występują problemy techniczne. I tak źle i tak niedobrze.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-20, 18:38   

Sequel ma chyba więcej wad niż zalet. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-20, 20:44   

Ostatnio grałem w obie gry i ciężko powiedzieć, która z nich jest lepsza. Jedynka jest bardziej toporna, ma - pod wieloma względami - idiotyczną ekonomię oraz socjologię. W dodatku doprowadzanie prądu i wody to budynków jest frustrujące, a dopieszczanie miasta modami sprawia, że jeden zły ruch i pół godziny roboty może pójść na marne (to nie jest hiperbola). W dwójce wiele bolączek jedynki poprawiono (np. prąd i wodę doprowadzają ulice same w sobie, nie trzeba ręcznie spamować rurami). No ale bugi w symulacji i ogólna niestabilność gry sporo psują. W dodatku bardzo brakuje mi infrastruktury rowerowej. Warto też pamiętać, że chociaż część bolączek jedynki naprawiono, wiele innych nadal zostało. Czasem przez decyzje twórców rażą bardziej niż w jedynce. Przykładowo budynki w dwójce są większe niż w jedynce, przez co bardziej rzuca się w oczy, jak beznadziejnie radzą sobie z nierównościami terenu.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-20, 21:57   

Kilkuminutowe wczytywanie gry na potężnym komputerze to jedna z wielu "zalet" Cities Skylines 2. :177:

- Procesor: AMD Ryzen™ 7 7800X3D
- Pamięć RAM: 64 GB (DIMM DDR5, 6000MHz)
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 4080 Super
- Dysk: Samsung SSD 990 PRO 2TB



Żadna inna gra tak długo mi się nie wczytuje.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-21, 20:39   

Z modami czy bez?
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-21, 20:46   

Doodoxing napisał/a:
Z modami czy bez?


W obu przypadkach to trwa podobnie długo (z modami tylko nieco dłużej).
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-06-23, 15:08   

Rozumiem, że u mnie gra by się ładowała około godziny.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-11-05, 19:21   

Ech. Nowy patch - nowe popsucie balansu. Teraz problemem są absurdalne ilości pieszych i/lub pojazdów w małych miasteczkach. Nie wiadomo, na ile jest to intencjonalne. Nie wiadomo, jak sobie z tym radzić. Nie można się poratować modami, bo wiele z nich przestało działać i autorzy ich jeszcze nie poaktualizowali.

Wątek o problemie na Paradox Forum: https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/too-many-pedestrian-after-patch-bug.1865205/
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-11-06, 20:12   

W pierwszej odsłonie Cities Skylines sprzed dekady takich problemów nie było. :/
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-11-12, 14:53   

Wypowiedź dobrze podsumowująca jeden z największych problemów gry. Często nie wiadomo, dlaczego coś się dzieje i co z tym zrobić.

Codraroll napisał/a:

unoace1006 napisał/a:
Players cannot reasonably discern whether the state of their city is intended game behavior or not.


Late reply, but dang, this one sentence nails it. It describes so much of what's wrong with the game experience at the moment. Playing CS2, there are so many times when you discover something that isn't working as intended, with no real way to tell what's wrong, and/or what to do about it.

- No demand for a certain zone type. Bug or gameplay mistake? If so, how to tell what gameplay mistake was made?
- Mail piling up. Do you need more mailboxes, post offices, or mail sorting facilities, or is there a bug?
- Buildings aren't levelling up. The Happiness page only lists positive modifiers (plus the extremely non-descript sentence about income, rent, and upkeep, without telling you what those values are), but still they don't level up. Something missing, or something wrong?
- Sudden and overwhelming death waves. The game happily chirps that the city is doing fine, but dead people are everywhere and the hearses clog up traffic. Gameplay or bug?
- "Too high rent!" What can players do about that?
- "Not enough customers." Sure, but what to do about it, if anything?
- My city has no parking, but traffic still seems to be manageable and nobody is complaining. Am I a city planning genius, is the situation actually more detrimental than it seems at first glance, or is the simulation broken?
- There doesn't ever seem to be a reason to build more police stations. Is the player doing a great job managing crime, or is something missing in the simulation?
- You finally build a rail station (or airport, or harbour, or cargo harbour), and nobody uses it. Do you need to do anything to unlock its benefits, or did it not have any benefits in the first place? Situation unclear.

And so on, and so forth. The game hiccups all the time, without telling you what's wrong. I've encountered all of these issues and more, many times. Some of them, I know what to look for and how to avoid them, but it sure as heck isn't intuitive (like demand being more connected to unemployment, a stat buried somewhere in the info views, than to the demand bars, which are practically useless). Others, I still have no clue about. Some are probably bugs. Some are unintended consequences of how the simulation works. Some are dumb design choices. Some are caused by the actions of the player, but the game doesn't communicate what they did wrong or how to do it right.

That's the reason - well, part of the reason - why CS2 feels so messy. Things go wrong, but it's impossible to tell why. Players cannot reasonably discern whether the state of their city is intended game behavior or not. What a great way to sum it up.


Źródło
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-11-18, 17:26   

Przed premierą rowerów już wiadomo, że aktualizacja będzie pod pewnymi względami skopana. Niestety wychodzą błędy w filozofii gry. :/

- Miejsca do parkowania, nawet drobne przy jezdni, trzeba zawsze stawiać ręcznie. Oznacza to ogrom żmudnego klikania.
- Rowerzysta zostawi rower wyłącznie w domu lub w wyznaczonym miejscu parkingowym. Jeśli nie może znaleźć miejsca do zaparkowania, będzie krążyć po całym mieście (xD). Nie zostawi go przy latarni itp.
- Ronda z rowerami to kuriozum, które w rzeczywistości byłoby szalenie niebezpieczne

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-11-19, 20:07   

Dzisiaj dodali rowery. Niestety nie mogę się nimi nacieszyć, bo gra zrobiła się bardzo niestabilna. W losowym momencie zamarza i jest konieczny restart całego komputera.

A że gra okropnie długo się wczytuje, odechciewa się grać.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Designed by UnholyTeam (v2.2-mod)
phpBB by Przemo (c) 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.707 sekundy. Zapytań do SQL: 7