"2+1=4" - Doodoxing
Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Ogłoszenie
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Autor
Wiadomość
Wysłany: 2024-12-21, 21:52   [nt] Jaramy się grą Junxions merytorycznie

W tym wątku jaramy się grą Junxions merytorycznie tzn. piszemy, co nam się podoba. :123:

W Junxions projektujemy skrzyżowania, by rozwiązywać różne problemy komunikacyjne. Gracz jest rozliczany z takich statystyk jak średnia prędkość przejazdu czy koszt przebudowy.

Więcej informacji:
MruczekWiki
Steam


Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:01   

W grze można wygodnie za pomocą przeciągania zrobić płynny zakręt o dowolnej ostrości. W Cities:Skylines czasem wymierzyć to tak płynnie to katorga.




Screeny z filmu na YT - 04:37
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:07   

Można wygodnie zrobić linię ciągłą do najbliższego skrzyżowania za pomocą dedykowanego narzędzia.

Bug ze strzałkami ma zostać naprawiony.




Screeny z filmu na YT - 6:28
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:11   

Można łatwo zrobić zatokę autobusową w dowolnym miejscu drogi.



Screen z filmu na YT - 6:59
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:14   

Można algorytmicznie wygenerować dopasowane skrzyżowanie z wieloma parametrami.



Screen z filmu na YT - 8:16
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:22   

Można programować światła z bardzo dużą dokładnością (co do pasa).



Screen z filmu na YT - 0:40
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-02-12, 03:18   

W Junxions będzie można robić bazowany traffic calming. :29:



Wiadomość z oficjalnego serwera Discord gry
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-03-11, 14:03   

W grze będzie można bardzo wygodnie nanosić poprawki, bez konieczności wyburzania. Zostało to zaprezentowane w poniższym filmie:

7: Intersection Move-It Tool - Junxions Dev Progress (YouTube)
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-03-19, 16:56   

Opcje traffic calmingu są ekstremalnie bazowane i łatwe do zrobienia, co pokazuje kolejne wideo:

8: Surface Lift - Junxions Dev Progress



Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-03-30, 17:37   

Bardzo ciekawy fragment dyskusji z oficjalnego Reddita. W Cities: Skylines budowanie działa na zasadzie: zbuduj -> zauważ błąd -> wyburz -> zbuduj od nowa. Junxions i bazujący na nim city-builder mają tego frustrującego problemu uniknąć. Rzeczy mają być zawsze łatwe do poprawy.

CR12- napisał/a:
Since you started teasing this tool a while ago, it's occurred to me that the old paradigm of "build-bulldoze-rebuild" really isn't ideal or sustainable for games with freeform roads. The ubiquity of the "Move-It" mods for both Cities Skylines games (as well as related things like node controller) reinforces this idea, as does my experiences with the occasional finickiness of the road tools in CS1 and SimCity 2013. It's just not a good user experience needing to completely redo something every time you want to tweak it, or when you slightly misclick, or when the auto-generated intersection turns out screwy.


Exidus_CyberStorm (autor gry) napisał/a:
100% agree. When I was building an intersection for 2 hours and then realized I needed to move something because the angle wasn't right, I almost uninstalled the game. That's why I think this is one of the most important tools in the game.

Also, when you're designing, it's like blueprinting. You need to have the tools to design quickly and efficiently. Once we get to the city builder stage, and you actually design, confirm, and build the intersection, that's when making additional changes should affect the gameplay, but not in a punishing way that requires more grind, but like paying more money to reconstruct stuff you designed wrong and it affecting your popularity as a mayor who wastes time and money redoing something they just approved. Damn I am really looking forward to the second game.


CR12- napisał/a:
I had been curious about how you'd handle this kind of freedom in the context of the city builder, since it'd be a bit unrealistic/overpowered if you could just freely drag things around all over the place. Having a separate design stage before you confirm the final construction would make a lot sense for that, so you can get everything right and do most of the tweaking then, and of course still being able to tweak things afterwards, but at some cost..


Źródło: https://www.reddit.com/r/...comment/mewt3s9
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Designed by UnholyTeam (v2.2-mod)
phpBB by Przemo (c) 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.098 sekundy. Zapytań do SQL: 7