"ZioPeng jest pro, ale tylko na agar.io :|" - kłamstwo ZioPenga
Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Ogłoszenie
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Autor
Wiadomość
Wysłany: 2024-09-08, 21:50   

Masz jakiegoś moda na europejskie znaki drogowe? :O
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-09, 12:54   

Doodoxing napisał/a:
Masz jakiegoś moda na europejskie znaki drogowe? :O


Nie, to są domyślne znaki, gdy przy tworzeniu miasta wybierze się styl europejski.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-09, 13:06   

Ciekawe jak bardzo urozmaicone są te znaki. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-09, 13:28   

Chyba są znaki pionowe związane z ograniczeniami prędkości, skrzyżowaniami i parkingami, ale może o czymś jeszcze nie pomyślałem.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-18, 13:31   

Wygląda na to, że na kluczowe funkcje jeszcze sobie poczekamy: https://store.steampowered.com/news/app/949230/view/7373044403862069994

Asset editor: nie wiadomo, kiedy będzie
Darmowe DLC z assetami: przesunięte na czwarty kwartał 2024
Wersja konsolowa: nie wiadomo, kiedy będzie

Takie rzeczy jak rowery to nawet wzmianki nie ma. xD
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-09-26, 13:28   

Mam nadzieję, że dożyjesz do czasów dodania edytora assetów. D:

Ale kinda feels familiar. Stardew Valley 1.6 też nie wiadomo kiedy wyjdzie na telefony i na konsole, o ile w ogóle wyjdzie. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-01-15, 17:11   

Mamy styczeń 2025 i nadal ziobro rowerów oraz edytora assetów. :428:
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-02-25, 22:50   

Rowerów i edytora assetów oczywiście nadal nie ma. :39:

Za to znalazłem spoko komentarz, z którym się zgadzam.

0pyrophosphate0 napisał/a:
A lot of people get bogged down in specifics, with this or that broken mechanic or missing feature, but I'm a lot more concerned about the bigger picture with this game, how it seems like they had no core vision for what the game was supposed to be. But there's one particular thing I thought about today... it's like they learned absolutely nothing from CS1.

CS1 introduced one real, substantial mechanic that, as far as I'm concerned, should be a mainstay in the genre going forward, namely the ability to draw out an arbitrary district, fill that district with the relevant buildings and objects, and have that district be treated as essentially one building. You can draw out whatever shape of park that you want, or university, or airport, and the game will actually use them as a park, university, airport, etc.

Why is this basic mechanic not represented in CS2 at all? We already have park benches, fountains, lamp posts, and all of that as props, and we already have the ability to lay out very specific shapes of districts, why is this not the foundation of how parks work? How did they come up with the concept for Park Life and not think "this is the only way that parks should work from now on"? How was this not immediately added to the requirements for the sequel?

Some people might not want to create their own park all the time? Great, make some premade park designs that are (behind the scenes) ploppable park districts that we can then customize or expand if we want to. Do the same for airports and universities, and hell, throw in hospitals, fire stations, schools, etc. I'm not saying they need to include all the parts for zoos and theme parks and shit, I'm saying the basic mechanic should be present, at the very least, if not more tightly woven into how the game works and expanded in functionality.

Things like this are why I feel like they just tried to make CS1 again instead of building any kind of real platform for the future.

Źródło
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-02-26, 15:10   

Ta historia z rowerami i z edytorem assetów przypomina mi z deka historię ze słynną aktualizacją endu w Minecrafcie. :P
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Designed by UnholyTeam (v2.2-mod)
phpBB by Przemo (c) 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.112 sekundy. Zapytań do SQL: 6