"Lubię to! Forum Kenexa jest super!! Można fajnie nabijać. I do tego do 2000 postów dziennie" - Bartosz W.
Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Ogłoszenie
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Autor
Wiadomość
Wysłany: 2024-12-21, 21:52   [nt] Jaramy się grą Junxions merytorycznie

W tym wątku jaramy się grą Junxions merytorycznie tzn. piszemy, co nam się podoba. :123:

W Junxions projektujemy skrzyżowania, by rozwiązywać różne problemy komunikacyjne. Gracz jest rozliczany z takich statystyk jak średnia prędkość przejazdu czy koszt przebudowy.

Więcej informacji:
MruczekWiki
Steam


Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:01   

W grze można wygodnie za pomocą przeciągania zrobić płynny zakręt o dowolnej ostrości. W Cities:Skylines czasem wymierzyć to tak płynnie to katorga.




Screeny z filmu na YT - 04:37
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:07   

Można wygodnie zrobić linię ciągłą do najbliższego skrzyżowania za pomocą dedykowanego narzędzia.

Bug ze strzałkami ma zostać naprawiony.




Screeny z filmu na YT - 6:28
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:11   

Można łatwo zrobić zatokę autobusową w dowolnym miejscu drogi.



Screen z filmu na YT - 6:59
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:14   

Można algorytmicznie wygenerować dopasowane skrzyżowanie z wieloma parametrami.



Screen z filmu na YT - 8:16
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2024-12-21, 22:22   

Można programować światła z bardzo dużą dokładnością (co do pasa).



Screen z filmu na YT - 0:40
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-02-12, 03:18   

W Junxions będzie można robić bazowany traffic calming. :29:



Wiadomość z oficjalnego serwera Discord gry
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-03-11, 14:03   

W grze będzie można bardzo wygodnie nanosić poprawki, bez konieczności wyburzania. Zostało to zaprezentowane w poniższym filmie:

7: Intersection Move-It Tool - Junxions Dev Progress (YouTube)
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2025-03-19, 16:56   

Opcje traffic calmingu są ekstremalnie bazowane i łatwe do zrobienia, co pokazuje kolejne wideo:

8: Surface Lift - Junxions Dev Progress



Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Designed by UnholyTeam (v2.2-mod)
phpBB by Przemo (c) 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.122 sekundy. Zapytań do SQL: 10