Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2024-12-21, 21:52 [nt] Jaramy się grą Junxions merytorycznie
W tym wątku jaramy się grą Junxions merytorycznie tzn. piszemy, co nam się podoba.
W Junxions projektujemy skrzyżowania, by rozwiązywać różne problemy komunikacyjne. Gracz jest rozliczany z takich statystyk jak średnia prędkość przejazdu czy koszt przebudowy.
Więcej informacji:
MruczekWiki
Steam
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2024-12-21, 22:01
W grze można wygodnie za pomocą przeciągania zrobić płynny zakręt o dowolnej ostrości. W Cities:Skylines czasem wymierzyć to tak płynnie to katorga.
Screeny z filmu na YT - 04:37
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2024-12-21, 22:07
Można wygodnie zrobić linię ciągłą do najbliższego skrzyżowania za pomocą dedykowanego narzędzia.
Bug ze strzałkami ma zostać naprawiony.
Screeny z filmu na YT - 6:28
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2024-12-21, 22:11
Można łatwo zrobić zatokę autobusową w dowolnym miejscu drogi.
Screen z filmu na YT - 6:59
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2024-12-21, 22:14
Można algorytmicznie wygenerować dopasowane skrzyżowanie z wieloma parametrami.
Screen z filmu na YT - 8:16
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2024-12-21, 22:22
Można programować światła z bardzo dużą dokładnością (co do pasa).
Screen z filmu na YT - 0:40
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2025-02-12, 03:18
W Junxions będzie można robić bazowany traffic calming.
Wiadomość z oficjalnego serwera Discord gry
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2025-03-11, 14:03
W grze będzie można bardzo wygodnie nanosić poprawki, bez konieczności wyburzania. Zostało to zaprezentowane w poniższym filmie:
7: Intersection Move-It Tool - Junxions Dev Progress (YouTube)
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39765
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39765
Administrator
Wysłany: 2025-03-19, 16:56
Opcje traffic calmingu są ekstremalnie bazowane i łatwe do zrobienia, co pokazuje kolejne wideo:
8: Surface Lift - Junxions Dev Progress
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Strona wygenerowana w 0.122 sekundy. Zapytań do SQL: 10