Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 16:20 [nt] Jaramy się grą Brickadia merytorycznie
W tym wątku piszemy, co nam się podoba w grze Brickadia.
Więcej o grze na MruczekWiki >>>
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 16:21
W grze poprzez przeciąganie możemy zarówno zmienić rozmiar klocka, jak i spamować klockami. Przełączamy to za pomocą klawisza (domyślnie: J).
Warto zwrócić uwagę, że przy spamie klockami można kółkiem myszy zmienić odstęp między nimi.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 16:24
Dzięki narzędziu zaznaczania możemy łatwo skopiować fragment mapy i wielokrotnie wkleić poprzez rozciąganie.
Tutaj również działa ustalanie odstępu poprzez kółko myszy. Idealne do umieszczania latarni ulicznych.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 16:28
Do interaktywnych elementów można dodawać tooltipy.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 22:16
Dzięki mikroblokom i różnorodnym kształtom można zrobić bardzo szczegółowe projekty.
Screen od: Trect
Screen od: Cybo
Oficjalny screen ze Steam
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 22:26
Gra jest porządnie zoptymalizowana i świetnie radzi sobie z projektami zawierającymi setki milionów klocków. W dodatku potrafi sprawnie skopiować i wkleić obszary zawierające miliony klocków.
Screeny od: Parragon
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 22:41
Fizyka w grze jest niesamowita i ogarnia płynnie niestworzone rzeczy.
Film pokazujący bazowaną fizykę: Steam, YouTube
Szalony eksperyment z fizyką gry: YouTube
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 23:20
Coś poszło nie tak? W każdej chwili można użyć opcji cofnij (Ctrl + Z) oraz przywróć (Ctrl + Y).
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 23:35
Ciężko wymierzyć? Przełącz się na tryb precyzyjny, w którym możesz się swobodnie przemieszczać, a położenie obiektu zmieniasz klawiszami.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 23:46
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-07, 23:56
W grze znajdziemy spore możliwości personalizacji avatara.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-09, 00:50
Można dzielić się nie tylko całymi światami, ale też poszczególnymi obiektami. Obecnie trzeba sobie przesyłać pliki, ale w przyszłości gra ma oferować wbudowaną galerię dzieł społeczności. Zapewne znajdziemy tam wiele ozdobników, pojazdów, budynków, mechanizmów i czego tylko dusza zapragnie.
Zgaduję, że ktoś pokusi się nawet o paczkę polskich znaków drogowych oraz assetów ulic.
Przykładowa prezentacja gotowca z oficjalnego serwera Discord:
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-09, 13:52
Dzięki ładnej wodzie oraz zróżnicowanym opcjom pogodowym można tworzyć malownicze scenerie z klimatem.
Screeny od: HisDarkestFear
Screeny od: space🌌DOTexe🍫
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-09, 13:56
Nie mogło zabraknąć projektów społeczności dotyczących linii elektrycznych. :-D
Screen od: masterminer176
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-09, 14:54
Fani Trackmanii też znajdą dla siebie zajęcie w postaci tworzenia tras i testowania na nich samochodów.
Wydaje mi się, że już teraz dałoby się zrobić tablice z najlepszymi czasami przejazdu i nazwami użytkowników. A jeśli to jeszcze niemożliwe, na pewno będzie w przyszłości.
Link do wpisu w BlueSky >>>
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno


Posty: 6445
Skąd: Dąks, wielki Bronks
Doodoxing
Posty: 6445
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno
Wysłany: 2025-03-09, 20:07
Ale mi ta ziemia przypomina hard blocki z SMB1. xD
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer


Pomógł: 2 razy
Posty: 130974
Skąd: LAHORE PAKISTAN
mruczek
Posty: 130974
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer
Wysłany: 2025-03-10, 04:18
Fajne oświetlenie na tym pierwszym screenie :D
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-10, 15:02
Demo w ramach Steam Next Fest dobiega końca. Jak gra trafi w przyszłości do early access i będzie można grać, ile się chce, planuję zrobić miasto KenexOwO.
Więcej informacji: https://mruczek.wiki/KenexOwO_(Brickadia)
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-11, 14:12
Fani ścigania z innymi znajdą dedykowane temu serwery. W przyszłości gra ma oferować znacznie bardziej rozbudowane boty i możliwe, że będzie można też pościgać się z AI.
Screeny od: Diabodian
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-13, 09:48
Jak ktoś woli postrzelać, też znajdzie mapy i społeczności dla siebie.
Screen od: F1sh
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-03-13, 17:26
Dzięki dostępnym różnorodnym animacjom postaci nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać grę do robienia filmów. Wraz z rozwojem botów być może będzie to możliwe nawet w pojedynkę.
Przykładowy filmik na BlueSky >>>
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-05-23, 15:13
Gra będzie miała premierę 11 lipca. Z tej okazji udostępniono nowy trailer.
Zobacz trailer na YouTube >>>
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-01, 00:06
Potwierdzono, że na premierę 11 lipca będzie można budować pływające łodzie.
Źródło
Mogą być nawet gigantyczne z zaawansowanymi systemami na pokładzie.
Źródło
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-01, 00:23
Autor: Brickitect
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-01, 00:26
Autor: Qroglumbie
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-01, 14:23
Bearcadia napisał/a:
Surprisingly bouyancy wasn't as easy as turning something on. PhysX does not appear to have bouyancy support, so we wrote our own implementation from scratch that theoretically works the same as the one found in HL2.
Like the cars, our boats are fully physically simulated and literally float. In a video we're going to post later, you'll see that the drag applied by water means that you don't actually need an engine to propel a boat forward, as building and spinning a wheel with "fins" made from multiple grids in the water will generate physical push the same way a real paddle or river boat would work.
But an engine with water force enabled gives you direct control over forces applied to your boat in the water with WASD and is the easiest way.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-08, 02:10
Autor: Brickitect
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-08, 02:15
Pod wpływem trybu gry Traffic Rush przygotowanym przez gracza Fish, przypomniała mi się analogiczna konkurencja z Mad Tracks. Ciekawe, ile fajnych rzeczy z Mad Tracks uda się powtórzyć. Mnie by szczególnie ucieszyła rekonstrukcja zabawy z Beastie balls.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 40004
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 40004
Administrator
Wysłany: 2025-06-16, 00:36
Autor: Brickitect
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Strona wygenerowana w 0.224 sekundy. Zapytań do SQL: 6