Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 20:26 [nt] Jaramy się Cities: Skylines 2 merytorycznie
W tym temacie jaramy się Cities: Skylines 2 merytorycznie. Piszemy, co nam się podoba itp.
EDIT: Zwróć uwagę, że wiele postów komentuje zapowiedzi gry, bo powstało przed premierą.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 20:29
Dzięki narzędziu cut-and-fill można bardzo łatwo zrobić coś takiego. Dla mnie rewelacja. Lubię budować drogi na górzystym terenie i w jedynce zrobienie tego estetycznie to mordęga. Nawet z modami.
No i te słupy wysokiego napięcia w tle. 😍
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 21:20
W dwójce można paroma kliknięciami zrobić spoko zjazdy i wjazdy na autostradę z pasem rozbiegowym. W jedynce coś takiego wymaga kilku modów i sporej cierpliwości do ręcznej zabawy.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 22:13
Mało kto zwrócił na to uwagę, ale w dwójce latarnie są opcjonalnym dodatkiem do jezdni. Strasznie mnie to cieszy. W jedynce niemal wszystkie drogi miały latarnie, co czasem głupio wyglądało. W realu autostrady z dala od skrzyżowań i miast zwykle nie są oświetlone. Ja musiałem aż ręcznie w edytorze porobić sobie warianty autostrad bez latarni. xD
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 22:55
W dwójce można jednym kliknięciem zrobić rondo, wliczając kawaii osiedlowe rondka. W jedynce małe ronda to masakra.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 23:05
Każdy samochód musi mieć gdzie zaparkować, a gra oferuje budowanie parkingów. To znacznie zwiększa realizm miast skupiających się na samochodach. W jedynce występowały tzw. kieszonkowe samochody (pocket cars), że jak nie było gdzie zaparkować, mieszkaniec chował pojazd do kieszeni i dalej szedł pieszo.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 23:31
W dwójce można robić spoko kładki wyłącznie dla pieszych. W jedynce wychodziły nieporównywalnie brzydziej. xD
Warto też zwrócić uwagę, że ściany dźwiękochłonne znajdują się wyłącznie po zewnętrznej części autostrady. W jedynce znajdowały się także po wewnętrznej stronie.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-20, 23:48
W jedynce wkurzało mnie ręczne spamowanie rurami. Bardzo się cieszę, że w dwójce zostały scalone z drogami.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-21, 00:00
W dwójce budynki wydają się mieć sensowniejszą skalę.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-21, 01:47
W dwójce buspasy i linie tramwajowe nie są na sztywno przypisane do aseetu, tylko nakłada się je na już istniejące drogi wedle uznania. Podobnie działają pasy zieleni.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno


Posty: 6401
Skąd: Dąks, wielki Bronks
Doodoxing
Posty: 6401
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno
Wysłany: 2023-06-21, 06:56
Nie jaram się, bo mój pecet i tak tego nie ogarnie. xD
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-21, 13:18
Doodoxing napisał/a:
Nie jaram się, bo mój pecet i tak tego nie ogarnie. xD
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno


Posty: 6401
Skąd: Dąks, wielki Bronks
Doodoxing
Posty: 6401
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno
Wysłany: 2023-06-22, 20:46
Normalka. Dycha na karku a do tego brak karty graficznej.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-24, 22:49
W grze znajdzie się opcja ustawienia opłat za parkowanie, a mieszkańcy będą podejmować decyzje kierując się też względami ekonomicznymi. Więc będzie można opłatami skłaniać ludzi, by podróżowali czym innym niż samochodami.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer


Pomógł: 2 razy
Posty: 130944
Skąd: LAHORE PAKISTAN
mruczek
Posty: 130944
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer
Wysłany: 2023-06-25, 00:50
Uuuuu :D
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno


Posty: 6401
Skąd: Dąks, wielki Bronks
Doodoxing
Posty: 6401
Młody spamer
yebat nieoheblowane drewno
Wysłany: 2023-06-25, 12:34
No i super. Ja bym z tego skorzystał. :)))
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 01:11
W trakcie rozwoju miasta będzie można dodawać nowe wylotówki za kraniec mapy. Bardzo brakowało mi tego w jedynce, gdzie wylotówki były narzucone od początku i nie do zmiany.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 01:15
Gdy kierowca straci panowanie nad samochodem, załączy się prosta fizyka kolizji. Im bardziej wybaczającą infrastrukturę wybudujemy, tym mniejsze szkody wywołają podobne zdarzenia. W dodatku skutki wypadku pozostaną tak długo, aż nie usuną ich służby. Inne samochody będą na to odpowiednio reagować, próbując wyminąć miejsce zdarzenia albo zawrócić.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 01:18
Mieszkańcy wybierając samochód kierują się też dostępnością miejsc parkingowych, oraz jak wiele będą musieli przejść od parkingu do celu. Można tę wiedzę wykorzystać, by zniechęcić ich do samochodu.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 01:42
Pamiętacie problem w jedynce, gdy jeden pas jezdni potrafił się zakorkować, a trzy pozostałe stać zupełnie puste? W dwójce używanie pasów przez pojazdy zostało znacznie usprawnione i podobnych sytuacji mamy uniknąć.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 01:44
W dwójce poszczególni kierowcy będą się od siebie różnić stylem jazdy. Jedni będą prowadzić bezpiecznie, podczas gdy inni nieustannie wykonywać ryzykowne manewry.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 02:23
Natężenie ruchu jest uzależnione od pory dnia, dlatego trzeba będzie się zmierzyć z godzinami szczytu. 💪
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-06-29, 17:18
Na tym screenie widać, że samochody nie używają pasów jezdni jak od linijki, tylko naturalnie są czasem bliżej jednej krawędzi, czasem drugiej.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-07-03, 23:47
W dwójce mamy większą kontrolę nad poszczególnymi liniami transportu publicznego. Możemy dostosować liczbę i typ pojazdów, o jakich porach dnia funkcjonują itp. To z pewnością umożliwi lepsze balansowanie środkami transportowymi.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-07-03, 23:50
W dwójce można kontrolować przebieg linii nie tylko poprzez położenie przystanków, ale też poprzez dodatkowe punkty.
Możemy np. zdecydować, by autobusy omijały ruchliwe skrzyżowanie, bez stawiania dodatkowego przystanku na siłę.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer


Pomógł: 2 razy
Posty: 130944
Skąd: LAHORE PAKISTAN
mruczek
Posty: 130944
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer
Wysłany: 2023-07-08, 00:13
Ale fajne, zrobiłbym żeby droga do przystanku oddalonego o kilometr miała 100 kilometrów
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-07-09, 02:07
Odblokowywanie budynków wygląda na znacznie ciekawsze niż w jedynce.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer


Pomógł: 2 razy
Posty: 130944
Skąd: LAHORE PAKISTAN
mruczek
Posty: 130944
Gwiazda spamu
Miszcz Spamer
Wysłany: 2023-07-09, 02:38
Ciekawa godzina w rogu
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Administrator


Posty: 39766
Skąd: KenexOwO
kenex
Posty: 39766
Administrator
Wysłany: 2023-07-10, 15:33
Ech. W jedynce kilka godzin mordowałem się z modami, a i tak nie naprawiłem wszystkiego. xD
Tym bardziej cieszę się, że wiele rzeczy, na których mi zależy, w dwójce będzie już wbudowane w grę.
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Strona wygenerowana w 0.563 sekundy. Zapytań do SQL: 7