"Spam lepszy niż sexxx" - kredyty_suwalki
Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Ogłoszenie
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Przesunięty przez: kenex
2023-08-16, 12:19
Autor
Wiadomość
Wysłany: 2023-06-20, 19:26   [nt] Jaramy się Cities: Skylines 2 merytorycznie

W tym temacie jaramy się Cities: Skylines 2 merytorycznie. Piszemy, co nam się podoba itp. :123:

EDIT: Zwróć uwagę, że wiele postów komentuje zapowiedzi gry, bo powstało przed premierą.
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 19:29   

Dzięki narzędziu cut-and-fill można bardzo łatwo zrobić coś takiego. Dla mnie rewelacja. Lubię budować drogi na górzystym terenie i w jedynce zrobienie tego estetycznie to mordęga. Nawet z modami.



No i te słupy wysokiego napięcia w tle. 😍
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 20:20   

W dwójce można paroma kliknięciami zrobić spoko zjazdy i wjazdy na autostradę z pasem rozbiegowym. W jedynce coś takiego wymaga kilku modów i sporej cierpliwości do ręcznej zabawy.

  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 21:13   

Mało kto zwrócił na to uwagę, ale w dwójce latarnie są opcjonalnym dodatkiem do jezdni. Strasznie mnie to cieszy. W jedynce niemal wszystkie drogi miały latarnie, co czasem głupio wyglądało. W realu autostrady z dala od skrzyżowań i miast zwykle nie są oświetlone. Ja musiałem aż ręcznie w edytorze porobić sobie warianty autostrad bez latarni. xD

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 21:55   

W dwójce można jednym kliknięciem zrobić rondo, wliczając kawaii osiedlowe rondka. W jedynce małe ronda to masakra.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 22:05   

Każdy samochód musi mieć gdzie zaparkować, a gra oferuje budowanie parkingów. To znacznie zwiększa realizm miast skupiających się na samochodach. W jedynce występowały tzw. kieszonkowe samochody (pocket cars), że jak nie było gdzie zaparkować, mieszkaniec chował pojazd do kieszeni i dalej szedł pieszo.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 22:31   

W dwójce można robić spoko kładki wyłącznie dla pieszych. W jedynce wychodziły nieporównywalnie brzydziej. xD

Warto też zwrócić uwagę, że ściany dźwiękochłonne znajdują się wyłącznie po zewnętrznej części autostrady. W jedynce znajdowały się także po wewnętrznej stronie.

  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 22:48   

W jedynce wkurzało mnie ręczne spamowanie rurami. Bardzo się cieszę, że w dwójce zostały scalone z drogami.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-20, 23:00   

W dwójce budynki wydają się mieć sensowniejszą skalę.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-21, 00:47   

W dwójce buspasy i linie tramwajowe nie są na sztywno przypisane do aseetu, tylko nakłada się je na już istniejące drogi wedle uznania. Podobnie działają pasy zieleni.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-21, 05:56   

Nie jaram się, bo mój pecet i tak tego nie ogarnie. xD
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-21, 12:18   

Doodoxing napisał/a:
Nie jaram się, bo mój pecet i tak tego nie ogarnie. xD


:215:
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-22, 19:46   

Normalka. Dycha na karku a do tego brak karty graficznej.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-24, 21:49   

W grze znajdzie się opcja ustawienia opłat za parkowanie, a mieszkańcy będą podejmować decyzje kierując się też względami ekonomicznymi. Więc będzie można opłatami skłaniać ludzi, by podróżowali czym innym niż samochodami. :203:
  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-24, 23:50   

Uuuuu :D

1254 7854 ~ :D
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-25, 11:34   

No i super. Ja bym z tego skorzystał. :)))
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 00:11   

W trakcie rozwoju miasta będzie można dodawać nowe wylotówki za kraniec mapy. Bardzo brakowało mi tego w jedynce, gdzie wylotówki były narzucone od początku i nie do zmiany.

  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 00:15   

Gdy kierowca straci panowanie nad samochodem, załączy się prosta fizyka kolizji. Im bardziej wybaczającą infrastrukturę wybudujemy, tym mniejsze szkody wywołają podobne zdarzenia. W dodatku skutki wypadku pozostaną tak długo, aż nie usuną ich służby. Inne samochody będą na to odpowiednio reagować, próbując wyminąć miejsce zdarzenia albo zawrócić.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 00:18   

Mieszkańcy wybierając samochód kierują się też dostępnością miejsc parkingowych, oraz jak wiele będą musieli przejść od parkingu do celu. Można tę wiedzę wykorzystać, by zniechęcić ich do samochodu. :203:

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 00:42   

Pamiętacie problem w jedynce, gdy jeden pas jezdni potrafił się zakorkować, a trzy pozostałe stać zupełnie puste? W dwójce używanie pasów przez pojazdy zostało znacznie usprawnione i podobnych sytuacji mamy uniknąć.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 00:44   

W dwójce poszczególni kierowcy będą się od siebie różnić stylem jazdy. Jedni będą prowadzić bezpiecznie, podczas gdy inni nieustannie wykonywać ryzykowne manewry.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 01:23   

Natężenie ruchu jest uzależnione od pory dnia, dlatego trzeba będzie się zmierzyć z godzinami szczytu. 💪

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-06-29, 16:18   

Na tym screenie widać, że samochody nie używają pasów jezdni jak od linijki, tylko naturalnie są czasem bliżej jednej krawędzi, czasem drugiej. :2:

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-03, 22:47   

W dwójce mamy większą kontrolę nad poszczególnymi liniami transportu publicznego. Możemy dostosować liczbę i typ pojazdów, o jakich porach dnia funkcjonują itp. To z pewnością umożliwi lepsze balansowanie środkami transportowymi.

  
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-03, 22:50   

W dwójce można kontrolować przebieg linii nie tylko poprzez położenie przystanków, ale też poprzez dodatkowe punkty.

Możemy np. zdecydować, by autobusy omijały ruchliwe skrzyżowanie, bez stawiania dodatkowego przystanku na siłę.

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-07, 23:13   

Ale fajne, zrobiłbym żeby droga do przystanku oddalonego o kilometr miała 100 kilometrów

1254 7854 ~ :D
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-09, 01:07   

Odblokowywanie budynków wygląda na znacznie ciekawsze niż w jedynce. :2:

Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-09, 01:38   

Ciekawa godzina w rogu

1254 7854 ~ :D
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-09, 21:24   

mruczek napisał/a:
Ciekawa godzina w rogu


:43: :43: :43:
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2023-07-10, 14:33   

Ech. W jedynce kilka godzin mordowałem się z modami, a i tak nie naprawiłem wszystkiego. xD

Tym bardziej cieszę się, że wiele rzeczy, na których mi zależy, w dwójce będzie już wbudowane w grę. :2:
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Designed by UnholyTeam (v2.2-mod)
phpBB by Przemo (c) 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.143 sekundy. Zapytań do SQL: 11