"Kenex skromny jak zwykle :D" - Mruczek
Możesz nabić dziennie max. 15 tematów i dowolną liczbę postów
Bezpieczne forum do spamowania - nabijaj posty, zareklamuj swoją stronę, dołącz do społeczności.
- - -
Uwaga!
Twoja przeglądarka nie obsługuje CSS Grid
Strona nie będzie się wyświetlać poprawnie :(
Wybierz inny styl na stronie głównej forum (pod listą forów)
lub zaktualizuj przeglądarkę (Firefox 52+, Chromium 57+, Opera 44+)
Ogłoszenie
Znacznej zmianie uległy zasady dotyczące nabijania! Więcej informacji w tym temacie.
Przesunięty przez: kenex
2023-08-16, 12:22
Autor
Wiadomość
Wysłany: 2019-09-28, 19:59   SM64 - Tupać po thomp - Prasy 6x A (komentowane) [NIEAKTUALI

Więc dzisiaj dokładnie wyjaśnię co się dzieje w tym filmie, możesz zauważ, że nawet nie zaczynam zaznacz tock zegar, ponieważ to my trzeba użyć innego kursu, aby ustawić dziura, więc czym dokładnie jest nadzieja?

Nadzieja oznacza Trzymane Przedmioty Na Końcu położenie i to tylko punkt w 3d przestrzeń, którą śledzi gra. Nadzieja zaczyna się od początku, a potem ilekroć Mario trzyma przedmiot Mam nadzieję, że zaktualizuje to, gdzie Mario go trzyma. Gdy Mario uwolni obiekt nadzieja pozostanie na ostatniej pozycji Mario zauważył obiekt, że nadzieja pozostanie na tej pozycji, nawet jeśli zmieniasz kursy lub zmieniasz pliki zapisu.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-28, 21:02   

Noactuali.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-28, 21:10   

Teraz nadzieja jest ważna, ponieważ to gdzie pojawiają się przedmioty po uwolnieniu Mario w których obiekty nie tylko się pojawiają przed Mario, pojawiają się w Nadziei co zwykle przed Mario, mówię zwykle dlatego, że są pewne usterki które pozwalają zwolnić obiekt w nadzieja bez aktualizacji do przed Mario. Przykładem jest usterka typu hat-in-hand po wykonaniu tej czynności Nadzieja nie aktualizuje, więc żaden obiekt ciebie wydanie pojawi się gdziekolwiek gdzie wyszedłeś ostatnia nadzieja, która może być na odległość lokalizacji.

Wracając do gry, z której korzystam szalone pudełko w wysokiej, wysokiej górze do ustawić nadzieję na dokładną lokalizację I wcześniej zorientowałem się, że mogłem użyć dowolna liczba kursów do ustawienia całości sprzęt, ale wysoka, wysoka góra miała ładną szybki sposób, aby to zrobić, więc zdecydowałem się na to.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 13:35   

Mefedron był smaczny, ale wolę jednak metamfetaminę.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 13:59   

Teraz to wszystko zrobione, zanim jeszcze wprowadzę haczyk zegar zegarowy, ponieważ teraz zaczynam z bardzo spersonalizowanym umiejscowieniem blokady właśnie dlatego tak go potrzebuję ponieważ następnie robię usterkę o nazwie natychmiastowe zwolnienie, aby to zrobić, nurkuję w jednocześnie przedmiot do złapania w ścianie czas iw tym przypadku robię to na bombie. Nurkując w bombie, podnoszę ją i nurkując w ścianę upuszczam bombę ponieważ oba te działania mają miejsce ta sama ramka, którą ostatecznie wypuszczam bomba przed aktualizacją nadziei i tak bomba zostaje wypuszczona tam, gdzie my opuściłem cały podmuch.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 16:45   

Super Mario 64 Acid Edition
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 16:59   

Aby dać ci trochę perspektywa tutaj jest mapa wysokiego wysokiego góra i oto gdzie wymienić otwór. Weź teraz układ współrzędnych zegarów do nadzieja jest daleko poza granicami i to wszystko gdzie bomba kończy się na nadziei bocznie, ale na obecnej wysokości Mario. Teraz chodzi o to, że bomby barowe są takie mają promień aktywacji 4000 jednostek, jeśli Mario jest poza tym bomba dezaktywuje to znika i w ogóle się nie rusza i dlatego właśnie to w końcu dzieje się tutaj.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 20:57   

Ale kwas, Zdzichu.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 21:09   

Teraz moja nadzieja umieszczenie było bardzo precyzyjne, ponieważ jest wystarczająco daleko, by Mario mógł się wspiąć zaznacz zegar taktu bez aktywacji bomba, ale wystarczająco blisko, by Mario mógł aktywuj bombę z wyższego poziomu gdzie okrąg aktywacji jest mniejszy, ponieważ dostaje się przekrój kulek mniejszy, gdy odsuniesz się od niego równik. I tak możesz się zastanawiać po co reaktywować bombę który jest poza zasięgiem, ale oto jest. Gra ma niezawodny mechanizm więc jeśli zwolnisz obiekt poza granicami, przyciąganie obiektu do Mario pozycję, gdy tylko reaktywujemy bomba trafi bezpośrednio w Mario. Fajne huh?
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-29, 22:49   

Teraz moje nadzienie umieszczenie było bardzo precyzyjne, ponieważ jest wystarczające mleko, by Lucyfer mógł się wspiąć zaznacz zegar katów bez aktywacji bulwa, ale wystarczająco nisko, by Lucyfer mógł aktywuj bulwę z wyższej poziomki gdzie obwarzanek aktywacji jest mniejszy, ponieważ dostaje się przekrój kulek czekoladowy, gdy odsuniesz się od niego Zwrotnik Raka. I tak możesz się zastanawiać po co reaktywować bulwę który jest poza zasięgiem, bo nie jest w T-Mobile ale oto jest. Gar ma niezawodny mechanizm więc jeśli zwolnisz obiekt poza granicami, przyciąganie obiektu do Lucyfer pozycję, gdy tylko reaktywujemy bulwa trafi bezpośrednio w Lucy ferie. Kupa może?
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-30, 14:45   

Więc kiedy to się skończy, właśnie wspinaj się na zegar i uważaj na to unikaj teraz promienia aktywacji bomb ponieważ części zegara są zamrożone, my to robimy naciśnij A, aby ominąć niektóre przeszkody, ale w końcu to zrobimy zapisz prasy, a teraz nadchodzi ostatnia sztuczka. Wszystko, co do tej pory zrobiliśmy rozwijał się do tego finału usterka i to jest najważniejsze przełom.

To nazywamy Pedro spot i to całkiem potężne. Kiedyś widziałem faceta o imieniu Pedro, pokazał ekipie ABC magiczny szpieg fajna góra, do której Mario zdawał się dostać oblepiony miejsce, z którego Mario mógł zarówno skoczyć i funty gruntowe, które nasuwają pytanie był Mario na ziemi lub w powietrzu? Ale Pedro dostrzega najbardziej użyteczną właściwość jest to, że pozwala Mario zodbyć całkiem sporo odrobinę prędkości, zanim się z niej wyrwie.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-30, 15:52   

Gromada goomba to grupa goombas wydanych w jednym HOLP, ale pod różnymi kątami. To powoduje, że goombas znajdują się w nieco innych pozycjach, co oznacza, że ​​do każdego z ich hitboxów można uzyskać dostęp z wystarczająco precyzyjnym pozycjonowaniem. W rezultacie wymagana liczba goombasów dla schodów spadła z wykładniczej na kwadratową.

Oaza goomba to grupa goombas wypuszczanych poprzez klonowanie transportowe za pomocą jednego HOLP. Klonowanie transportowe powoduje, że klon goomba kończy się w połowie drogi między punktem interakcji a HOLP. Ponieważ interakcja goomba może wystąpić w dowolnym miejscu w obrębie mniej więcej okrągłego regionu otaczającego tryplet goomba, oznacza to, że klony goomba można uwolnić w dowolnym miejscu w obrębie mniej więcej okrągłego regionu o połowie tego promienia w połowie odległości między trypletem goomba a HOLP. Pozwala to na swobodne umieszczanie wielu klonów goomba w różnych pozycjach w trudno dostępnym obszarze, co było kluczowe dla zebrania obu tajemnic za jednym razem.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-30, 16:06   

Więc jak to działa dobrze w miejscu Pedro ma dwa główne wymagania: podłogę i sufit i muszą być dość blisko razem widzicie, że gra nie pozwala Mario zbliża się zbyt blisko do właściwego obszaru poniżej sufitu, ponieważ to nie wydaje się że pasuje. Jednak w ściereczkę możemy obejść za pomocą bomb, bo chociaż Mario nie może dobrowolnie zbliżyć się do sufity, może być tam popchnięty przez coś innego więc użyliśmy bomby, aby przenieść Mario w miejsce Pedro.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-30, 19:36   

Jak więc działa chodzenie w hiperszybkości? Obejmuje strome zbocze, które schodzi do wody. Zwykle Mario nie byłby w stanie stać na tak stromym zboczu, ale płytka woda nadaje ziemi specjalne właściwości, które pozwalają mu to zrobić. Co więcej, jeśli Mario spróbuje podbiec pod górę na tym terenie, skończy biegać do tyłu w coraz szybszym tempie. Zwykle tego chodzenia nie można wykorzystać do zgromadzenia tak dużej prędkości, ponieważ (1) nachylenie się kończy, (2) nachylenie łączy się ze ścianą pod kątem, który nie wynosi 90 stopni, a więc bieg w tył porusza Mario pod górę lub z góry albo (3) Mario nabiera zbyt dużej prędkości i nie może już prawidłowo podążać wzdłuż płytkiej wody. Oczywiście wszystko to było już znane. Nie wiadomo (i co odkrył Tyler), że czerwona ściana powstrzymuje Mario przed poruszaniem się, jednocześnie pozwalając na zwiększenie prędkości do tyłu.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-30, 19:50   

Więc w tym momencie Mario jest w powietrzu i spadając w kierunku części podłogę pod sufitem, tak jak gra zawsze oblicza Mario planuje następną pozycję na podstawie jego aktualna pozycja i prędkość. Gra sprawdza jak ściany i podłogi w pułapy wpłyną na tę pozycję w tym porządku. Nie ma tutaj ścian, to podłoga, która porusza się zgodnie z przeznaczeniem ustawić w górę na poziomie podłogi i to jest sufit i od zamierzona pozycja jest zbyt blisko pułap gra decyduje się nie ruszać Mario tam.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-09-30, 19:54   

Czym jest klip do tańca gwiazdy? Klip do tańca gwiezdnego to technika, w której Mario zbiera gwiazdę, pozwalając mu w ten sposób dostać się na półki, na których normalnie nie byłby w stanie się dostać. Widzisz, kiedy Mario zbiera gwiazdę, wchodzi w stan, w którym jest w stanie złapać się półek. Ale kiedy chwyta się tego stanu, zamiast wejść w animację, pojawia się tylko na szczycie półki i tańczy swoją gwiazdę. Dlatego jest to użyteczne dlatego, że możemy wznieść się na wysokość odzysku nurkowania, jednocześnie będąc w stanie złapać się półek nad nami.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-10-01, 16:37   

Więc podsumuj, Mario dostaje nowa dokładnie pozycja pionowa równy jego obecnemu, ponieważ podłoga podnosi go, a Mario się rusza nigdzie bocznie, ponieważ sufit zapobiegał. Więc efekt netto po jednym Rama jest taka, że Mario zachowuje dokładnie to samo pozycja, ale wykonuje jedną ramkę czas antenowy i prędkość Mario do przodu a powietrze jest nieograniczone, Pozioma prędkość Mario wzrośnie każdą klatkę, dopóki nie ruszy się szybko, że jego zamierzone stanowisko minęło sufit i on się uwalnia.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-10-02, 05:21   

Zbieram gwiazdę Dużą Głowę Bałwana w Krainie Bałwana za pomocą pras 0 A. Ten film jest ulepszeniem w stosunku do mojego poprzedniego filmu, w którym zebrałem tę gwiazdkę w prasie 1 A. Od tego czasu nauczyłem się manipulować latającym facetem i dzięki temu mogę zwabić go w kierunku gwiazdy i użyć jego zakrętu, aby dostać się na głowę bałwana. Oto szczegóły tego, co robię. Najpierw polecę pieszo faceta i zwabię go do określonej pozycji pod określonym kątem. Następnie otrzymuję skorupę koopa i generuję hiperszybkość. Podczas przekraczania prędkości ponownie wprowadzam strefę latającego faceta dokładnie przed nim, powodując, że rzuca się do przodu. Następnie odsunęłam się wystarczająco daleko od muchy, żeby go zdezaktywować. Zauważ, że aby manipulować latającym facetem, należy go zdezaktywować ponad 2000 jednostek od jego punktu początkowego, więc aby to osiągnąć, konieczne było, aby rzucił się na niego, a następnie szybko go zdezaktywował, zanim się odwróci. W tym momencie manipuluję nim, aby stawić czoła konkretnemu kątowi i przejść do trybu rzucania. Potem wspinam się na bałwana, reaktywuję muchy i odbijam się od niego, gdy leci obok. I oczywiście wirowanie po odbiciu się od niego zapewnia Mario wystarczającą wysokość, aby dostać się na głowę bałwana.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-10-02, 14:50   

Więc to jest dokładnie to, co robimy tutaj, zauważamy, że my potrzebowałem zamrozić części zegara że krawędzie podłogi i sufitu kiedy już się zmieniamy, nie zmieniały się nieustannie. Wystarczająco szybko możemy wykonać podwójny skok od tamtej pory prosto na szczyt zegara wysokość podwójnego skoku wynosi proporcjonalny do prędkości Mario. Niestety nasz kąt nam na to nie pozwala przejdźmy do thomp, więc potrzebujemy jednego więcej skoku, aby dotrzeć do gwiazdy.

I tam zatrzymaj się na thomp zrobione w 6A prasy w pełni wyjaśnione do oglądania dzięki za oglądanie.

Swoją drogą podoba mi się ta kolaboracja gdzie również wklejasz opisy różnych filmów w podobny sposób przetłumaczone xDDD
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-10-02, 21:32   

Na początku myślałem że mogło tobie to przeszkadzać, ale fajnie że jednak nie przeszkadza to tobie. xD

Mario nabiera zbyt dużej prędkości i nie może już prawidłowo podążać wzdłuż płytkiej wody. Oczywiście wszystko to było już znane. Nie wiadomo (i co odkrył Tyler), że czerwona ściana powstrzymuje Mario przed poruszaniem się, jednocześnie pozwalając na zwiększenie prędkości do tyłu. Dzięki tej obserwacji strategia Watch for Rolling Rocks stała się w 100% wykonalna.
-|@=@, -|@=@ ^ [~||@|>~,
=<_ ;@ :{##{^ =@&@,
=<_ _&{])> [|~_~|:@->
_ =~&;~-{ ^]}@&)@ [@|"_@.
@)~ =~#[ /{",
_ _{/:>@(@/> ^@)"_@ "@)@ ;{",
^ &_>~; ({}@);>~ #_[<|/<=@,
@_ ^ ({;"< #">@;~ />~#(@ )>(^>&<=@.
[...]
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Wysłany: 2019-10-03, 17:06   

A prasy jest A prasy. Ty nie możesz powiedzieć, że ono jest tylko pół.
asdfghjkl
Żarty ze mnie: b (z umiarem)
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



KSC może umrzeć, ale pamięć po nim pozostanie na wieki!
Designed by UnholyTeam (v2.2-mod)
phpBB by Przemo (c) 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.124 sekundy. Zapytań do SQL: 13