Inspiracja: Twórcy beznadziejnie zoptymalizowanej gry Cities Skylines 2 usprawiedliwiający się, że do city buildera spokojnie wystarczy 30FPS.
Model:
#bing
#satyra
#gaming
Napisz opowiadanie, w którym twórcy gry się usprawiedliwiają, że w strategii turowej nie potrzeba więcej niż 1FPS. Użyj składni “bloków kodu” z markdowna.
Cześć, to Bing. Chętnie spróbuję napisać takie opowiadanie. Oto moja propozycja:
Witaj, drogi graczu!
Z pewnością zauważyłeś, że nasza gra, Turn-Based Strategy 3000, działa z prędkością jednej klatki na sekundę. Może się to wydawać dziwne lub nieprofesjonalne, ale zapewniamy cię, że jest to zamierzony i uzasadniony wybór.
Po pierwsze, nasza gra jest strategią turową, co oznacza, że nie ma znaczenia, jak szybko się poruszasz lub reagujesz. Ważne jest tylko to, jak dobrze planujesz i podejmujesz decyzje. Dlatego nie potrzebujesz więcej niż 1FPS, aby cieszyć się naszą grą.
Po drugie, nasza gra ma niesamowitą grafikę i szczegółowość. Każda klatka jest dziełem sztuki, pełnym kolorów, tekstur i efektów. Aby uzyskać tak wysoką jakość obrazu, musieliśmy poświęcić trochę płynności. Ale wierzymy, że warto.
Po trzecie, nasza gra ma głęboki i złożony system fizyki i symulacji. Każdy obiekt i postać w grze ma swoje własne właściwości i zachowania. Każda akcja ma swoje konsekwencje i wpływa na otoczenie. Aby obliczyć wszystkie te zmienne i interakcje, musieliśmy poświęcić trochę szybkości. Ale wierzymy, że to dodaje realizmu i immersji.
Mamy nadzieję, że zrozumiesz nasze powody i docenisz naszą grę. Dziękujemy za wsparcie i życzymy miłej zabawy!
Z poważaniem,
Twórcy Turn-Based Strategy 3000