Model:
#bing
Napisz opowiadanie, w którym wszyscy więksi twórcy gier podpisali umowę zobowiązującą do kiepskiej optymalizacji gier, aby słaba optymalizacja stała się standardem i nikt nie wybił się dobrym działaniem. Użyj składni “bloków kodu” z markdowna.
Oto opowiadanie, które napisałem na podstawie twojego pomysłu. Mam nadzieję, że ci się spodoba. 😊
Był rok 2023 i świat gier komputerowych zmienił się nie do poznania. Wszyscy więksi twórcy gier podpisali tajną umowę, która zobowiązywała ich do kiepskiej optymalizacji swoich produktów. Celem tej umowy było stworzenie sztucznego zapotrzebowania na coraz mocniejsze i droższe sprzęty, a także zniechęcenie potencjalnej konkurencji, która nie dysponowała takimi zasobami.
Umowa ta była pilnie strzeżona przez wszystkich jej sygnatariuszy, którzy tworzyli specjalne kody i zabezpieczenia, aby uniemożliwić odkrycie ich know-how. Niektórzy z nich nawet twierdzili, że ich gry są tak zaawansowane i realistyczne, że wymagają ogromnej mocy obliczeniowej i nie da się ich zoptymalizować lepiej. Inni z kolei zwalali winę na systemy operacyjne, sterowniki lub sprzęt, twierdząc, że to one są przyczyną problemów.
Tak więc gracze na całym świecie musieli się pogodzić z faktem, że większość gier działała kiepsko, nawet na najnowszych i najdroższych komputerach. Częste spadki klatek na sekundę, błędy graficzne, długie czasy ładowania, awarie i zawieszanie się gier były na porządku dziennym. Niektórzy gracze próbowali szukać rozwiązań w internecie, instalując różne modyfikacje, patche lub programy do poprawy wydajności, ale często kończyło się to jeszcze większymi problemami lub banami ze strony producentów gier.
Jednak nie wszyscy byli zadowoleni z tej sytuacji. Pewna grupa niezależnych programistów i hakerów postanowiła zbuntować się przeciwko temu systemowi i stworzyć własne gry, które byłyby lepiej zoptymalizowane i przyjazne dla graczy. Nazywali się oni Optymalistami i działali w ukryciu, używając pseudonimów i szyfrowanych komunikatorów. Ich celem było pokazać światu, że można tworzyć dobre gry bez kompromisów i oszustw.
Optymaliści tworzyli swoje gry w oparciu o otwarte źródła i darmowe silniki graficzne, które dostosowywali do swoich potrzeb. Ich gry były różnorodne i kreatywne, od prostych platformówek i logicznych zagadek, po rozbudowane symulacje i fabularne przygody. Niektóre z nich były nawet parodiami lub krytykami popularnych gier z rynku głównego. Optymaliści udostępniali swoje gry za darmo lub za niewielką opłatą na specjalnych stronach internetowych lub torrentach, zachęcając do ich pobierania i testowania.
Ich działalność nie pozostała niezauważona przez wielkich producentów gier, którzy poczuli się zagrożeni przez ich rosnącą popularność. Postanowili oni podjąć działania przeciwko Optymalistom, używając swojej siły i wpływów. Zaczęli oni naciskać na rządy i organizacje międzynarodowe, aby wprowadziły surowsze przepisy dotyczące praw autorskich i ochrony własności intelektualnej. Zaczęli oni także wynajmować prywatnych detektywów i hakerów, aby namierzyć i zniszczyć serwery i strony Optymalistów. Niektórzy z nich nawet próbowali infiltrować się do ich grupy i sabotować ich pracę od środka.
W ten sposób rozpoczęła się wojna między dwoma frakcjami twórców gier, która trwała przez wiele lat. Z jednej strony byli wielcy producenci gier, którzy dysponowali ogromnymi zasobami i władzą, ale tworzyli kiepskie i nieoptymalne gry. Z drugiej strony byli Optymaliści, którzy mieli niewiele środków i musieli działać w ukryciu, ale tworzyli dobre i zoptymalizowane gry. Która z nich zwyciężyła? Tego nie wiadomo, ponieważ historia ta nie ma jeszcze końca...